Умови гарантійного обслуговування і повернення товарів


    Інтернет-магазин NoteBookParts проводить гарантійне обслуговування товарів, проданих покупцеві. Згідно гарантійними зобов'язаннями, наш сервісний центр (далі СЦ) зобов'язується прийняти та забезпечити тестування товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо тестування покаже, що товар несправний з вини виробника, СЦ зобов'язується забезпечити ремонт товару та його повернення клієнту (доставка клієнту здійснюється за рахунок клієнта) в працездатному стані. Якщо провести ремонт неможливо, СЦ зобов'язується замінити товар на такий же або аналогічний.


Гарантійні умови:


1. Товар надається в оригінальній заводській упаковці і повної комплектації (інструкції, антистатична упаковка, кабеля живлення, захисні плівки, інше), з докладним зазначенням несправності і умовами її прояви.


2. На виробі не порушені пломби, стікери нашої компанії і фірмові знаки виробника, відсутні сліди переклеювання, сторонні наклейки, написи.


3. Виріб експлуатувався при нормальних кліматичних умовах, дотримувалися правила експлуатації, викладені в документації виробника товару.


4. Гарантійне обслуговування несправного товару здійснюється тільки на території нашого сервісного центру, який розташований у місті Одеса. Всі витрати на доставку товару новою почтою або іншим способом (як при гарантійному зверненні так і при поверненні) оплачує виключно покупець, так як гарантія покриває тільки сам пристрій але не його доставку. Уразі відправлення товару за рахунок одержувача, сума доставки буде утримана з вартості товару.


5. Продавець і СЦ ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки заподіяні клієнту виникненням несправності проданого товару, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання відремонтованого обладнання, за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася з причини виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.


6. Якщо проводиться ремонт зданого товару або заміна на таке ж відремонтоване, то після виконання ремонту проводиться або повернення зданого відремонтованого виробу або заміна на таке ж відремонтоване, і гарантія на такий виріб є остаточною.


7. При неможливості виконати ремонт зданого пристрою, проводиться заміна на новий товар. Повернення грошових коштів здійснюється тільки при поверненні товару в 14-ти денний термін.


8. Гарантія на зміну ємності акумуляторних батарей не поширюється.


9. Гарантія на пікселя надається протягом 14-ти днів з дня відвантаження з нашого складу. З 15-го гарантія не надається (незалежно від кількості пікселів)



Порушення умов гарантії:


Продавець і СЦ не несе гарантійні зобов'язання і ненадає безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:


- наявність будь-яких механічних пошкоджень вироба (включаючи ті, які явно не могли спричинити появу несправності);

- наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окислення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їх присутності;

- наявність термічних ушкоджень виробу, його електричних ланцюгів, згорілих мікросхем, наслідків "гарячого" підключення;

- відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невід'ємними частинами виробу;

- відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії т.д.);

- пошкодження, викликане стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і т.д.), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище і т.д.);

- пошкодження, викликани невідповідністю Госстандартам параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж і телекомунікацій, при експлуатації обладнання в мережі з відсутністю єдиного контуру заземлення;

- порушень правил транспортування, завантаження / розвантаження і встановлення обладнання;

- спроби ремонту самостійно або третіми особами;

- несанкціонованої модифікації;

- пошкоджень, викликаних використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин і / або витратних матеріалів, засобів для чищення;

- наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах тендітних виробів, що вимагають дбайливого звернення, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження.


Додаткова гарантія:


При купівлі товару в нашому магазині додатково можна придбати розширену гарантію. Вона включає в себе збільшення терміну гарантійного обслуговування від 6 до 18 місяців додатково до стандартної.


1. Термін розширеної гарантії додається з терміном основної гарантії. Наприклад, якщо на матрицю термін гарантійного обслуговування 6 місяців, і ви придбали розширену гарантію ще на 6 місяців то загальний термін гарантійного обслуговування складе 12 місяців.

2. Умови гарантійного обслуговування за розширеною гарантії такі ж  самі (немає ніяких обмежень), як і в основний термін гарантії.


Порядок повернень товарів


Компанія NoteBookParts передбачає повернення товару протягом 14 календарних днів з дня відвантаження зі складу нашої компанії.


1. При необхідності повернення необхідно зв'язатися з менеджером нашої компанії і відправити товар в наш сервісний центр.

2. Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

- з моменту товару відвантаження з нашого складу не пройшло 14 днів

- товар НЕ був у використанні і збережений товарний вигляд. Матриці зі знятою (знятої і приклеєною назад) захисною плівкою поверненню не підлягають.

- комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних пеночек, оригінальних упаковок і т.д.)

- доставка товару в сервісний центр здійснюється тільки за рахунок клієнта

- немає порушень умов гарантійного обслуговування.


3. Товар, привезений «під замовлення», а також товар, у якого відсутня гарантія, поверненню не підлягає.


4. Рішення про повернення товару приймається протягом 3-7 днів з моменту прийому товару. Повернення грошових коштів здійснюється на 4-7 днів з моменту отримання товару.

5. Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта.


    З усіх питань, що стосуються гарантійного обслуговування і технічними консультаціям необхідно звертатися на електронну пошту

e-mail: [email protected]

або у вайбер.